Advertisement

100 Patarimų, Kaip Pagerinti Savo Gyvenimą

100 Patarimų, Kaip Pagerinti Savo Gyvenimą

Grupė slaugos vadovai iš Magnetas įranga siūlomų patarimų kolegoms slaugytojų dalyvavimas Amerikos Slaugytojų Kvalifikacija Centro Nacionalinės Magnetas Konferencijoje spalio Orlando padėti jiems bendrauti su šios sveikos slaugytoja iniciatyva, kai jie grįžti namo. Pranešėjai įtraukti Maureen Balta, MBA, RN, NEA-BC, FAAN, vyr. slaugytoja, vykdomosios ir vyresnysis viceprezidentas tuo Northwell Sveikatos New York City; Patricia Reidas Ponte, DNSc, RN, FAAN, vyresnysis viceprezidentas pacientų sveikatos priežiūros paslaugų ir CNO ne Dana-Farber Vėžio Instituto Bostone; Jaime Dawson, km / H, programos direktoriaus, Skyriaus Slaugos Praktikos ir Darbo Aplinkos Amerikos Slaugytojų Asociacija, Silver Spring, Md.; ir Paglostyti Patton, MSN, RN, FCN, pavaduotoja slaugos operacijos Katalikų Sveikatos Iniciatyvų Englewood, Colo.

Mūsų kelionės sveikatos klausimais yra visapusiškas. Be to, skiepai ir vaistai, keleiviams būtų suteikta individualizuotas mokymas apie asmens saugos ir saugumo (kaip išvengti eismo įvykių ir plėšimas), patarimai, kaip saugiai valgyti ir gerti švarų vandenį, išvengti ne maliarija vabzdžių sukeliamų ligų, įveikti jet lag, prevencijos giliųjų venų trombozės (DVTs), susijusi su judesio ligos, ir patarimus apie saugų seksą. Mes taip pat su jumis aptarti, kokių simptomų gali kilti metu ar po kelionės, kad reikia tolesnių gydymo, kai jūs atvykstate į Australiją.

Pastebėti skirtumą tarp pirmosios taupymo 25 metų amžiaus palyginti 30. Taupymas tik papildomo $12,000 per penkerių metų laikotarpį, bus suteikti jums baigiasi balansas tai $209,000 aukštojo dėka galia paruoškite. Jūs taip pat atkreipkite dėmesį, kad šie skaičiavimai prisiimti vidutinę metinę 8 proc. grąžos. O obligacijų-sunkus portfelis nebus suteikti jums, kad tarsi derlius, 8% grąža yra daugiau nei įprastinėmis sąlygomis su vertybinių popierių-daugiausia investavimo strategiją. Ir jei jums pradėti pakankamai anksti, jūs turite daug laiko, įveikti nepriklausomai nuo rinkos kintamumo ateina savo kelią.


https://www.ksmc.lt

healthcoin yra pirmasis pasaulyje blockchain pagrindu diabeto prevencijos platforma. Mūsų misija-įrodyti, kad milijonai vartotojų, kurie neleido jų diabetas. Su šio įrodymo, vartotojai gali gauti pelno sveikatingumo apdovanojimai, " pay-as-you live draudimo nuolaidos ir vyriausybės mokesčių lengvatų. Po gaubtu yra taip pat duomenų analitikai variklis: kaupdamas milijonus vartotojų biomarker įrašus apie blockchain, suteikiame narkotikų atradimas, gyventojų sveikatos valdymas ir tikslumo medicina.

Išsiaiškinti, lauko norite siekti karjeros. Jums nereikia turėti daug (arba bet koks) oficialūs įgaliojimai.


Kaip aš sakiau anksčiau, daugiau kūrybos ir mažiau reguliuojamos laukas, tuo labiau linkusios tai, kad šios rūšies darbo pažymėjimus-įsilaužimo. Tai lengviau nulaužti darbo kredencialus programavimo, dizaino, rašymo, pardavimo, fotografija, multimedija, meno, entrepreneurialism, ar apskritai man reikia darbo, bet kokio darbo!" tipo situacijų, kaip ir apskaitos, teisės, ar medicina.

Aš esu didžiulis advokatas valgyti šviežių, ekologiškų, maistinių medžiagų vertės maisto produktų, ir, naudojant ekologiškas, netoksiškas, valymo ir asmens higienos produktai. Bet let ' s face it—šie produktai tikrai gali gauti brangus, lyginant su įprastinių veislių. Sveikų užkandžių—pavyzdžiui, lapiniai kopūstai skiedros arba jautienos trūkčiojantis—gali būti tris kartus kaina candy bar arba maišą kukurūzų traškučiai. Chemikalų, kosmetikos, ekologiškų valymo priemonių bei ekologiškų, sąžiningos prekybos kava turėtų būti prieinamas visiems, bet daugeliui, didelės kainos, šie elementai kelia jiems nepasiekiamoje vietoje.

gydytojas sveikata, medicina

Išskyrus atvejus, kai jūs žudyti tai, treniruoklių salė 5 į 6 dienas per savaitę, jūs tikriausiai nepakankamai! Be to, jūs tikriausiai praleisti didžiąją dalį savo dieną sėdi prie darbo stalo, ir kad neveiklumo ketina imtis savo rinkliava dėl savo kūno. Ar ne tik remtis salėje savo dienos treniruotės, bet ir padaryti ją taško, vaikščioti, judėti, ir daryti daugiau pratimų per dieną.
Ateina savaitgaliais, išvengti sėdi priešais TELEVIZORIŲ visą dieną ilgai, bet išeiti ir kažką nuveikti!